12.8.14

 

Накратко

Понеже получих няколкократни запитвания дали няма да публикувам нещо ново реших да драсна, макар и накратко.
Първо искам да се похваля, че онзи ден си купих шампоан "Па-па" специално за носене в путката. Понеже тия дни съм в отпуск и се мотая из къщи още щом го зърнах реших, че е идеален за целта - достатъчно дебел без да е прекалено дебел, нито дълъг, за да ми влезне целия. Освен това вълнението, че си купувам нещо специално да си го нося "завряно" е уникално възбуждащо. Разбира се като се прибрах веднага го пробвах и останах много доволна - може да се носи незабележимо под дънките, да се носи само по гащички от което той палаво се подава от мокрото путе и повдига дъното на гащичките, така че господаря веднага да забележи, а комбиниран с пращки дава директна възможност да ме пори в задника без да го вади :) - двойно проникване!
Другото с което искам да се похваля е как вчера помолих мъжа си да се бръсне гол, застанах на колене до него и изчаках да започне да се бръсне. После започнах да му лижа ........ задника! И той очакваше да започна да му духам, но го изненадах много перверзно. И двамата веднага се възбудихме ..... и си изкарах едно ебане рано рано сутринта :)


Comments:
ако може и не толкова накратко, би било прекрасно - нищо, че е жега и пръстите се пързалят по клавиатурата - къде от пот, къде от други влажнотии
 
Липсваш ми... надявам се не си решила да прекратиш блога... винаги е възбуждащо да чета историите ти и да си представям че съм на твое място...
 
Публикуване на коментар

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?